Politica de retur

POLITICA DE RETUR SI GARANTIE

Dreptul de returnare a produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. CTN BEST OPTIC.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.


Vă aducem la cunoștință că, potrivit dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca produsele să fie returnate în condiții perfecte, adică aceleași ca și în cazul livrării produsului, fără urme de uzură sau deteriorare a produsului, fără să fi fost purtat sau folosit, însoțit de ambalajul iniţial, împreună cu factura originală şi certificatul de garanţie. În caz contrar, în măsura în care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte,  CTN BEST OPTIC SRL va evalua produsul și va stabili dacă valoarea acestuia a fost diminuată, urmând a vă înștiința cu privire la suma ce va fi reținută în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.



Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului;



În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situaţia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna. SC CTN BEST OPTIC SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Din suma rambursată pentru un produs returnat se vor scădea şi cheltuielile de transport, pentru expediţie şi returnare.


Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Clientul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC CTN BEST OPTIC SRL


Orice reclamație, cerere sau notificare va fi trimisă pe email contact@magazinuldeoptica.ro sau whatsapp 0770-578493. Aceasta va avea termen de răspuns de 1-3 zile lucrătoare.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile.


MODALITĂȚI DE RETUR:

pentru comenzile online cu livrare, returul se efectueză prin curier, urmând pașii de mai jos:
1. Transmiteti solicitarea pe 
contact@magazinuldeoptica.ro sau whatsapp 0770-578493, specificând numărul comenzii, produsele returnate, contul bancar unde doriți să vi se restituie suma, adresa de unde se preia coletul.
2. Ambalați coletul și predați-l curierului.
3. În termen de 14 zile
după recepționarea și verificarea respectării condițiilor de retur primiți banii în cont.


Model formular cerere de retur


Către,

SC CTN BEST OPTIC SRL

Adresă: Str. Albinelor nr.7 , parter, cam .1 Bucuresti, sector 4 Cod poștal 040431

Customer service telefon: 0770-587493, e-mail:contact@magazinuldeoptica.ro

Prin prezenta vă aduc la cunoștiință că doresc să returnez următoarele produse:


1.....................
2.....................

3.....................
4.....................


Număr comandă: ______________din data ___/ ___/ ____
Primite la data ___/ ___/ ____
Numele consumator:______________
Adresa consumator: ______________

Azi,Data ___/ ___/ ____





Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, telefonic sau prin e-mail.


GARANTIE

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de garantiile legale privind conformitatea produselor de 24 de luni , in conformitate cu dispozitiile OUG 140/2021. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare oferite impreuna cu produsul.

Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.



Garanţia acordată de producător/furnizor se referă doar la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor.


Deteriorări ale produselor precum

-lovituri, zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări

-reparări neautorizate

-transport, păstrare sau depozităre inadecvată

-manipulare și întreținere necorespunzătoare a ochelarilor și lentilelor

nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare.



La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garanție împreună cu ambalajul original ( ex.plicul lentilelor), factura de achiziție/bonul fiscal în original.


Responsabilitatea pentru defectele de fabricație revine în sarcina producătorului produsului. În cazul în care produsul reclamat cu defecte de fabricație nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.

În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. CTN BEST OPTIC S.R.L. se obligă să restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final.

Limitarea valorii maxime a daunelor ce pot fi plătite de S.C. CTN BEST OPTIC S.R.L. oricarui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. CTN BEST OPTIC S.R.L. de la acest client.

Newsletter

  • Urmariti-ne -
  • Facebook
  • Instagram
Livrare produse Agrofelix Livrare produse Plata securizata Agrofelix Plata securizata Livrare gratuita Agrofelix Livrare gratuita Telefon Agrofelix Telefon 0763639XXX